norbeerg

Alla inlägg under maj 2018

Av Oscar Norberg - 28 maj 2018 21:33

Hahah ja idag har det vart en ganska jobbig dag gick upp klockan 8 för att jag skulle ta tåget klockan 9 men så blev det inte för när jag kom till tågstationen så va tåget försenat 2 timmar... och kan ju inte gå hem igen för bor 30 minuter med buss och bussen går ju bara 1 gång i timmen. Sen så kom jag på tåget iallafall så när jag kom fram till min mamma så tåg vi en lång promenad på 8km sååå skönt!! Så ska ta en till sån lång promenad på morgonen imorgon. Så nu ska jag ta en dush och sen gå och lägga mig för senare på dag klockan 12 så ska jag gå på intro på mitt nya jobb men set får ni veta lite mer av imorgon ;)

Godnatt.

Av Oscar Norberg - 9 maj 2018 18:57

  Hej! Jag har ju en facebook grupp som har över 300 medlemmar.. så ni som vill sprida er blogg bli medlemmar och få flera läsare bli gärna bli medlemmar   


 den heter bloggare på facebook. 


https://www.facebook.com/groups/118429088319011/




Av Oscar Norberg - 3 maj 2018 20:25

Halloj har eran dag varit bra? Min har fungerat men har vart så trött (haha) på väg hem från jobbet så satt jag på bussen och det va flera gånger jag somna till och blev jätte rädd för att jag hade åkt för bi min hållplats. när jag kom hem så kasta jag mig i soffan och somna 2 timmar efter det har jag tvätt och lagat mat, inte hänt så mycket efter det så nu tänker jag ta ett varmt bad och sedan

sova och hoppas på att man får flera timmars sömn en va det va inatt.

 

Hoppas ni får en trevlig kväll!  

 

   

Av Oscar Norberg - 3 maj 2018 08:06

Godmorgon. Idag är jag väldigt trött har sovit runt 1-2 timmar men så är det ibland men tur att jag jobbar kväll imorgon då får jag ta igen några timmar. Nu ska jag jobba så vi får hörs senare.

Tog en mysig bild imorse när jag satt på bussen precis när solen höll på gå upp.

Av Oscar Norberg - 3 maj 2018 00:40

Nu ska jag gå och lägga mig har vart en lång dag men hoppas ni har haft en jätte bra dag.

Godnatt sov gott  

 

Presentation


Är en kille på 22 år. stanna kvar på bloggen för att få veta mer ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards